یکی از بزرگترین دلایلی که باعث میشود کار آنلاین اینچنین جذاب باشد این است که به نظر میرسد این قالب برای مبتدیان بسیار مناسب است. با این حال، فقط برخی از جنبه ها برای مبتدیان مناسب هستند، مانند هزینه های راه اندازی و بازارهای مختلف. چیزی مانند بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیاز به مهارت دارد، بنابراین با خواندن این نکات، این مهارت را تقویت کنید.
با ثبت نام در Yahoo! به موفقیت بیشتری در بهینه سازی موتورهای جستجو دست پیدا کنید. یاهو یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در اینترنت است. اگرچه عضویت گرانی است (هزینه آن در حدود 300 دلار در سال است)، اگر بخواهید آن افزایش بیشتر در حضور نتایج جستجوی خود را داشته باشید، ارزشش را دارد.
با ساخت URL یک وب سایت با کلمات کلیدی واضح، قابلیت جستجوی آن ها در موتورهای جستجو را افزایش می دهید. نشانی اینترنتی یک صفحه وب خاص نیز برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، حرکت در اطراف را آسان تر می کند. در نهایت، با داشتن URL های مبهم و پیچیده، نمایش آن صفحات در رتبه بندی برتر هر موتور جستجو را دشوارتر می کند.
سعی کنید خود را از قوانین سختگیرانهتر سبک AP، بهویژه در مورد مراجع دوم، دور کنید و به سمت استفاده مناسب SEO از نامهای کامل در منابع بعدی در داستان خود بروید. این برای شما مفید خواهد بود زیرا صفحه نتایج موتور جستجو هنوز تا حدی بر اساس تراکم و تکرار کلمات کلیدی است.
برای بالاترین بهینهسازی موتور جستجو، نسبت کدی داشته باشید که به کد سیگنال به نویز بالا یا کد محتوا به کد بالا معروف است. این بدان معناست که کد منبع کمتر از متن نوشته شده است. به عبارت دیگر، مقاله باید حاوی متن بیشتری نسبت به کد HTML باشد.
متن توصیفی را به همه پیوندها اضافه کنید که توضیح دهد محتوای پیوند شده در مورد چیست. این باعث می شود بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو درک کنند که پیوند آنها را به کجا می برد. پیوند باید شامل کلمات کلیدی باشد که محتوای صفحه را توصیف می کند تا موتورهای جستجو آن صفحه را با آن کلمات کلیدی مرتبط کنند.
تحقیق کنید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند و به نیازهای آنها پاسخ دهید. ایجاد محتوایی که مربوط به کلمات کلیدی باشد که بازدیدکنندگان شما در هنگام استفاده از موتور جستجو در واقع تایپ می کنند بسیار مهم است. محتوای اضافی برای جستجوهایی که انتخاب های برتر در بین بازدیدکنندگان شما هستند تولید کنید و محتوای جدید را بر اساس جستارهای پرطرفداری که هنوز پوشش نداده اید ایجاد کنید.
هرگز ایده بدی نیست که بخش با کیفیت دیگری را به وب سایت خود اضافه کنید. وقتی محتوایی را به هر شکلی به وبسایت خود اضافه میکنید، سایت خود را برای مشتریان خود آموزندهتر میکنید و دیده شدن بیشتری در موتورهای جستجو به دست میآورید. بنابراین، شما نیز به نوبه خود بازدیدکنندگان بیشتری را دریافت خواهید کرد و فرصت بیشتری برای جلب توجه آنها خواهید داشت.
یکی از راه های افزایش جایگاه خود در رتبه بندی جستجوی وب سایت، بهبود زمان بارگذاری وب سایت شما است. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن به جستجوگران خود هستند و اکنون زمان بارگذاری را در پروتکل های رتبه بندی جستجوی خود لحاظ می کنند. زمانی که جستجوگران منتظر بارگیری سایتها هستند، سایتهای با بارگذاری آهسته در ترکیب گم میشوند. راههایی را برای بهینهسازی فرآیند بارگیری با راهحلهایی مانند تصاویر فشرده، استفاده محدود از انیمیشنهای Flash و جابهجایی جاوا اسکریپت خارج از کد HTML خود کاوش کنید.
کسانی هستند که فکر می کنند پیاده سازی برچسب های نظر با کلمات کلیدی تعبیه شده در آنها راهی برای ایجاد ترافیک بیشتر است. در عوض روی محتوای وب سایت خود تمرکز کنید.
بدانید به چه کسی می فروشید هر چیزی را که می توانید در مورد بازار هدف خود بیابید. یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که چند نفر بازار هدف شما را تشکیل می دهند. شما می توانید با جستجوی محصول خود در ابزار کلمات کلیدی رایگان گوگل، ایده خوبی از این موضوع به دست آورید. چند کلمه کلیدی احتمالی به همراه تعداد افرادی که با استفاده از آن کلمات کلیدی جستجو کرده اند را به شما می دهد.
در افزایش بازدید گوگل ، هر استفاده از یک کلمه کلیدی به نفع یک وب سایت خواهد بود. وب مسترهای باهوش از این موضوع آگاه هستند و کلمات کلیدی را در همه جا، حتی در نام فایل ها و URL ها، شامل می شوند. موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی به یک اندازه برخورد نمی کنند، اما همه آنها تأثیر مثبتی دارند. URL ها و نام فایل ها با کلمات کلیدی سهم کمی در بهینه سازی نتایج موتور جستجو دارند.
روی یک کلمه کلیدی در هر مقاله تمرکز کنید. بسیاری از نویسندگان سعی می کنند در این کار زیاده روی کنند و چندین کلمه کلیدی مختلف را در مقالات خود قرار دهند. این کار خوانندگان را به سمت کار شما سوق می دهد، زیرا مشخص می شود که شما برای توجه یک موتور جستجو یا پایگاه داده می نویسید. استفاده از تنها یک کلمه کلیدی کمتر قابل توجه است و به خوانندگان شما این فرصت را می دهد که به جای کلمات کلیدی بر روی مقاله شما تمرکز کنند.
یکی از راههایی که صاحبان وبسایتها تلاش کردهاند تا با فریبکاری بازده موتورهای جستجو را به نفع خود دستکاری کنند، تولید حجم و حجم محتوای جدید، اما نه چندان ارزشمند است. در اوایل، در فناوری موتورهای جستجو، این یک شکل قابل دوام از بهینه سازی موتور جستجو بود. اکنون گوگل و سایر موتورهای جستجو، از الگوریتم هایی برای جلوگیری از تسلط بر چنین سایت هایی استفاده می کنند.
هنگامی که به فکر دریافت لینک های ورودی هستید، مکان های خارج از یک وب سایت را فراموش نکنید. توییتر، فیسبوک و حتی ایمیل مکانهای عالی برای متقاعد کردن مردم برای پیوند دادن به شما هستند. توییتر و فیس بوک بسیار مهم هستند زیرا مردم تمایل دارند به آنچه دوستانشان ارسال می کنند حتی بیشتر از یک وب سایت متخصص اعتماد کنند.
برای سنجش میزان موفقیت تلاش های شما برای افزایش ترافیک سایت، باید یک ابزار اندازه گیری ایجاد کنید. یکی از راههای اساسی برای اندازهگیری این، بررسی تعداد سفارشهای فروش، اشتراکهای خبرنامه، برنامههای عضویت یا سایر مواردی است که از سایت شما فروخته میشوند. قبل از اینکه برای افزایش ترافیک کار کنید به یک معیار پایه و برای مقایسه آن به یک معیار بعد نیاز دارید.
همانطور که شروع به استفاده از تاکتیک هایی می کنید که در اینجا یاد گرفته اید، می توانید تلاش های خود را با افزایش مهارت های خود گسترش دهید. سئوی مناسب می تواند اثر گلوله برفی داشته باشد. هنگامی که توپ را در جهت درست میچرخانید، میتواند اندازه و سرعت پیدا کند. تنها زمانی که بازی را یاد بگیرید باید با تعمیر و نگهداری سروکار داشته باشید.
دیدگاهها