بهینه سازی موتورهای جستجو باعث می شود موهای خود را بیرون بیاورید؟ در اینجا کمک است!

مهم نیست که چه نوع وب سایتی را اجرا می کنید، مهم است که مطمئن شوید برای موتورهای جستجو بهینه شده است. بدون بهینه سازی موتور جستجو، سایت شما ممکن است برای یافتن مخاطب با مشکل مواجه شود. خوشبختانه، ما لیستی از نکاتی را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو آماده کنید و ترافیک موتور جستجوی خود را افزایش دهید. برای بهینه سازی موقعیت وب سایت های خود در صفحات نتایج فهرست جستجو، وب مسترهای باهوش مقالات زیادی را در سایت های پایگاه داده مقالات ثبت می کنند. مقاله ای در مورد چنین پایگاه داده ای شامل پیوندی به وب سایت مالک است. این لینک توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد و به جایگاه سایت در فهرست جستجو کمک می کند.
اگرچه موتورهای جستجوی زیادی وجود دارد، اما برای شروع باید روی سه مورد بزرگ تمرکز کنید و بقیه را به حال خود رها کنید. گوگل، یاهو و بینگ پسران بزرگ این بلوک هستند و گوگل سهم شیر از بازار را در اختیار دارد. بنابراین هنگام سئو سایت خود، به انواع چیزهایی که یک موتور جستجو مانند گوگل از آنها قدردانی می کند، پایبند باشید. وقتی واقعاً هیچ پولی وجود ندارد، بهینه سازی برای Ask یا MSN معنایی ندارد. به تمام کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود فکر کنید. حتی اگر سعی نکنید برای هر کلمه کلیدی که فکر می کنید رتبه بندی کنید، داشتن لیستی از کلمات کلیدی مرتبط می تواند به نتایج موتورهای جستجو کمک کند و به شما امکان می دهد بهترین استفاده را از برچسب کلمه کلیدی داشته باشید و راه های ممکن بیشتری برای جذب بازدیدکنندگان به شما ارائه دهد.
از تگ های alt برای تصاویر استفاده کنید و عناوین عناصر را به نفع خود باز کنید. موتورهای جستجو به کد یک سایت نگاه می کنند، نه آنچه که در واقع برای کاربر قابل مشاهده است، بنابراین اگر کلمه کلیدی شما “گربه” است و تصویری از گربه کالیکو در سایت شما وجود دارد، از یک تگ alt “a calico cat” استفاده کنید. تصویر موتور جستجو را در معرض کلمه کلیدی شما قرار می دهد حتی اگر کاربر هرگز آن را نبیند. عنوان عنصر span نیز به همین صورت عمل می کند.
از وب سایت های رقبای خود دیدن کنید. جستجوی اینترنتی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شخصی خود را انجام دهید تا سایر سایت های مرتبط را پیدا کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن ایده های تازه برای سایت شما و یادگیری آنچه که رقبای شما برای داشتن یک سایت موفق انجام می دهند است. بهبود عملکرد برای مشتریان خود در وب سایت برای شما ضروری است. برای این کار می توانید یک کادر جستجو در گوشه سمت راست بالای صفحه خود قرار دهید. این به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه را که می خواهند با یک کلیک ماوس پیدا کنند.
خدمات بازاریابی و سئوی زیادی وجود دارد که ادعا می کنند می توانند در تبلیغ سایت یا محصولات شما معجزه کنند، اما شما باید از کلاهبرداری در این زمینه بسیار آگاه باشید. سرویسی که وعده می دهد حجم زیادی از ترافیک را در مدت زمان کوتاهی هدایت کند، احتمالاً آنقدر خوب است که درست نباشد. همیشه قبل از جدایی از پول خود نظرات دیگران را دریافت کنید. چندین انجمن خوب وجود دارد که می توانید برای مشاوره به آنها مراجعه کنید. منابع شخص ثالث خود را قبل از استفاده از آنها آزمایش کنید و از دیگرانی که دارند بپرسید که چگونه عمل کرده اند. شما نمی خواهید خود را متکی به ابزار بهینه سازی جستجو که کاملاً نادرست یا معیوب است، پیدا کنید. از اطراف بپرسید، آنها را امتحان کنید و بهترین انتخاب را برای آنچه نیاز دارید انجام دهید.
اگر می‌خواهید سایت خود را راه‌اندازی کنید و می‌خواهید در بالای نتایج جستجو نشان داده شود، باید مطمئن شوید که محتوای منحصر به فرد عالی می‌نویسید. اگر محتوای شما منحصر به فرد نباشد، هرگز بالاتر از سایر وب سایت هایی که دارای همین ویژگی هستند، نخواهید بود. برای افزایش سئوی خود تا حد امکان از لیست های کسب و کار رایگان استفاده کنید. این اساساً تبلیغاتی است که بودجه شما را کاهش نمی دهد و رتبه جستجوی شما از افزایش ترافیک این سایت ها به وب سایت شما سود می برد. به همین ترتیب، احتمالاً تجارت و فروش شما نیز افزایش می یابد.
اگر می خواهید وب سایت شما بازدیدهای زیادی داشته باشد، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط زیادی ایجاد کنید. این مهم است زیرا بدون ایجاد این کلمات کلیدی، افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند کمتر به صفحه شما هدایت می شوند. مطمئن شوید که به وضوح توضیح دهید که وب سایت شما در مورد چیست. زیاده روی در مورد کلمات کلیدی در سایت شما می تواند شما را به عنوان یک هرزنامه معرفی کند. اگر به عنوان یک هرزنامه برچسب زده شوید، سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. آنها به طور خاص برنامه ریزی شده اند تا سایت هایی را که سعی می کنند تا حد امکان کلمات کلیدی را روی آن قرار دهند نادیده بگیرند.
استفاده از فایل های robots.txt را به حداقل برسانید. این فایل‌ها برای مخفی نگه‌داشتن قسمت‌هایی از سایت شما از موتورهای جستجو مفید هستند و استفاده از آنها کاملاً مناسب است. مشکل زمانی پیش می آید که تعداد زیادی از سایت شما در پشت این فایل ها پنهان باشد. موتورها سایت شما را “ممنوع” در نظر می گیرند و ایندکس کردن آن را با هم متوقف می کنند. اگر در سایت دیگری با بررسی‌ها، داستان‌ها یا اشاره‌های مطلوبی از نام تجاری یا محصول خود مواجه شدید، از تبلیغات رایگان با پیوند مجدد به آن سایت (و احتمالاً پس دادن لطف) استفاده کنید. این یک تاکتیک محبوب و بسیار موفق است که قرار گرفتن شما را در معرض بازدیدکنندگان آنلاین سایت های دیگر که حتی ممکن است مستقیماً به تجارت شما مرتبط نباشند، افزایش می دهد.
یک جعبه پیشنهاد در وب سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان به شما اطلاع دهند که برای افزایش ترافیک سایت خود چه کاری باید انجام دهید. اگر از پیشنهادهای ارائه شده استفاده می کنید، باید به شخصی که ایده آن بود اعتبار دهید و نوعی هدیه رایگان به او ارائه دهید. هنگامی که به فکر دریافت لینک های ورودی هستید، مکان های خارج از یک وب سایت را فراموش نکنید. توییتر، فیس‌بوک و حتی ایمیل مکان‌های عالی برای متقاعد کردن مردم برای پیوند دادن به شما هستند. توییتر و فیس بوک بسیار مهم هستند زیرا مردم تمایل دارند به آنچه دوستانشان ارسال می کنند حتی بیشتر از یک وب سایت متخصص اعتماد کنند. بهینه سازی موتورهای جستجو چیزی است که هر صاحب وب سایت باید در مورد آن آگاه باشد. به لطف این مقاله، اکنون اطلاعاتی را که برای اطمینان از سازگاری سایت خود با موتورهای جستجو نیاز دارید، در اختیار دارید. اگر توصیه های ما را دنبال کنید، باید دید بازدیدکنندگان جدیدی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو در کمترین زمان پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *