برای نتایج بهتر، این نکات بهینه سازی موتور جستجو را امتحان کنید!

بهینه سازی موتورهای جستجو هنگام تلاش برای ایجاد ترافیک برای وب سایت شما بسیار مهم است. چه صاحب کسب و کار، چه صاحب وبلاگ شخصی، یا فقط فردی با حرفه ای در هنر که می خواهد کار شما را به رخ بکشد، بهینه سازی سایت خود برای عملکرد خوب در رتبه بندی جستجو، ممکن است برای موفقیت شما ضروری باشد. نکات زیر را بخوانید تا به شما کمک کند تا از تلاش خود نهایت استفاده را ببرید: بهینه سازی موتورهای جستجو برای مشاغلی که تجارت خود را به صورت محلی انجام می دهند ایده آل است. گوگل و سایر موتورهای جستجو راه هایی را به شما ارائه می دهند تا فهرست کسب و کار خود را ویرایش کنید و آن را برای بهینه سازی موتورهای جستجو آماده می کند. به این ترتیب، افرادی که در جستجوی محلی کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، احتمال بیشتری برای یافتن کسب و کار شما خواهند داشت.
چندین کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید. هنگامی که سیستم کارآمد باشد، نتایج مرتبط تر خواهند بود. این عملکرد افزایش یافته تجربه رضایت بخشی را برای کاربران شما ایجاد می کند. با تجزیه و تحلیل اطلاعات از ابزارهای تحلیلی، عملکرد سایت خود را پیگیری کنید. ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و کدام صفحات اصلا ترافیکی ندارند. ببینید چه چیزی آنها را به سایت شما می آورد. با مطالعه تجزیه و تحلیل، می توانید سایت خود را به گونه ای تنظیم کنید که بازدیدکنندگان به دیدن آن می آیند.
دانستن ارزش انتهای دامنه های مختلف راه خوبی برای کمک به بهینه سازی موتورهای جستجو است. به عنوان مثال، تلاش خود را بر روی تلاش برای دریافت پیوند از وب سایت های .edu، با نوشتن محتوای متناسب با آنها یا آگاه کردن آنها از سایت خود متمرکز کنید، زیرا موتورهای جستجو به آنها وزن بیشتری نسبت به پایان های دیگر مانند .com یا .org می دهند. بهینه سازی موتور جستجو ابزاری برای بهبود دید وب سایت در نتایج موتورهای جستجو است. یک وب سایت بهینه به شما کمک می کند تا محصول یا خدمات شما را در صفحه اول یا دو صفحه از نتایج موتورهای جستجو نگه دارید. به هر حال، یک وب سایت اگر کسی نتواند آن را پیدا کند، فایده چندانی ندارد.
از AJAX برای مهم ترین محتوای خود استفاده نکنید. موتورهای جستجو فقط آنچه را که در کد سایت وجود دارد «مشاهده» می کنند. اگر یک تماس AJAX چیزی را از سرور بازیابی کند، آنگاه برای موتورهای جستجو کاملاً نامرئی خواهد بود. اگر باید از AJAX استفاده کنید، یکی از جایگزین‌ها ایجاد یک نسخه بدون آژاکس و بدون AJAX از سایت است که موتورهای جستجو بتوانند ایندکس کنند. رسانه های اجتماعی می توانند ابزار مفیدی در بهینه سازی موتورهای جستجو باشند. هنگامی که مطلب جدیدی می نویسید، لینک را توییت کنید، دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا لینک را به اشتراک بگذارند و آن را در سایت های رسانه های اجتماعی پست کنند. هنگامی که پیوندی پیوست شده و در اطراف توییتر ارسال می شود، جستجوهای بلادرنگ برای اهداف موتور جستجوی شما موفقیت آمیزتر خواهند بود.
اگر روی سئو کار می کنید، از Flash اجتناب کنید. فلش ممکن است کمی طول بکشد تا بارگیری شود و سپس خزنده های موتورهای جستجو نتوانند از آن استفاده کنند. این بدان معناست که متن فایل فلش ایندکس نمی شود. برای به دست آوردن رتبه ای که می خواهید، باید محتوای خوبی در سایت خود داشته باشید. برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو، باید از یک صفحه فهرست یا صفحه اصلی استفاده کنید که بتوانید به آن لینک دهید. محتوای شما تغییر می کند و به روز می شود: یک صفحه ممکن است برای مدت طولانی مورد علاقه مردم نباشد. با این حال می توانید با مراجعه مداوم به همان صفحه فهرست به طور پیوسته در نتایج جستجو افزایش پیدا کنید.
حتی اگر چیزی را مستقیماً از وب سایت خود نمی فروشید، باز هم باید به رتبه بندی خود در نتایج جستجو توجه کنید. تصور نکنید که همه افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند عمدا به دنبال آن هستند. با یک وب سایت محبوب، می توانید پوشش رسانه ای را جذب کنید یا تامین کنندگان و کارمندان جدیدی پیدا کنید. پس از انتخاب عبارت کلیدی خود، نام دامنه ای را خریداری کنید که شامل کلمه کلیدی شما باشد. این احتمال کلیک را افزایش می دهد و به خوانندگان ایده ای فوری در مورد موضوع سایت شما می دهد. این کلید رتبه بندی است و بخشی از دلیلی است که شما همیشه باید عبارات کلیدی کمی کمتر محبوب را انتخاب کنید تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که نام دامنه باز را پیدا کنید.
برای اطمینان از اینکه ردیاب‌های موتور جستجو می‌توانند لینک‌های شما را بخوانند، از استفاده از منوهای کشویی جاوا اسکریپت خودداری کنید. اگرچه این نوع منو از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است، اما موتورهای جستجو نمی توانند از آنها برای یافتن صفحاتی که به آنها پیوند دارند استفاده کنند. برای اهداف بهینه سازی موتورهای جستجو، لینک های متنی ساده به صفحات شما همیشه بهترین هستند. اگر می خواهید سایت شما توسط موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار گیرد، مهم است که بهترین کلمات کلیدی و عبارات را برای سایت خود انتخاب کنید. شما می خواهید از کلمات کلیدی بیش از حد گسترده ای که توسط بسیاری از سایت ها استفاده می شود و کلمات کلیدی بیش از حد باریک که افراد کمی فکر می کنند جستجوی آنها را پیدا کنند، اجتناب کنید.
وقتی برای موتورهای جستجو بهینه سازی وبلاگ یا سایت خود را با کلمات کلیدی می یابید، کوتاه تر لزوما شیرین تر نیست. داده ها نشان می دهد که اکثر جستجوها با استفاده از بیش از یک کلمه انجام می شوند. راه‌هایی برای گسترش اصطلاحات کلیدواژه‌تان به‌گونه‌ای بیابید که عبارات کوتاه و مرتبط دو یا سه کلمه‌ای را شامل کنید. برای بهبود رتبه خود در یک موتور جستجو، مطمئن شوید که بک لینک های زیادی در وب سایت خود قرار دهید. این لینکی است که بازدید کننده را به قسمت دیگری از وب سایت شما می فرستد. این لینک باید مربوط به صفحه قبل باشد. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ شایعه پراکنی افراد مشهور دارید و در مورد پاریس هیلتون پست می گذارید، می توانید به پست قبلی در مورد نمایش تلویزیونی پاریس هیلتون لینک دهید. هرچه بک لینک های مرتبط تری در وب سایت خود قرار دهید، سایت شما به موتور جستجو مرتبط تر به نظر می رسد.
اگر پادکست یا ویدیویی را برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت خود اضافه می کنید، مطمئن شوید که آنها را رونویسی کرده اید. با افزودن متن به وب سایت خود، محتوای کاملاً جدیدی ایجاد می کنید که به صورت تکراری نشان داده نمی شود. مطمئن شوید که عنوان صفحه و پست را متفاوت از ویدیوی خود قرار داده اید، اما کلمات کلیدی خود را نیز درج کنید. حالا، آیا آماده هستید که دست به کار شوید تا بتوانید به نتایجی دست پیدا کنید؟ هنگامی که شاهد افزایش ترافیک خود هستید – به دلیل چند کلمه کلیدی خوب – از اینکه زمان لازم را برای بهینه سازی موتورهای جستجو صرف کرده اید، خوشحال خواهید شد. نکات بالا را برای موفقیت تلاش های خود به کار ببرید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *