ایده های عالی برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو

سئو سایت
به منظور هدایت ترافیک به وب سایت خود، باید در تمرین بهینه سازی موتورهای جستجو، که به آن سئو نیز می گویند، بپردازید. هدف نهایی بهینه سازی موتور جستجو این است که یک وب سایت خاص در چند صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر شود. این موتورهای جستجو هستند که بیشترین ترافیک موتورهای جستجو را ایجاد می کنند. بسیاری از مردم هنوز این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند تنها کاری که در سئو باید انجام دهند این است که تا حد امکان کلمات کلیدی را در صفحه اصلی خود جمع کنند. اینطور نیست. در حالی که مهم است که صفحه اصلی شما حاوی برخی از کلمات کلیدی باشد، همچنین بسیار مهم است که مطمئن شوید کلمات کلیدی در سرتاسر سایت خود پاشیده شده اند، زیرا تمام صفحاتی که به یک صفحه اصلی پیوند می دهند در نهایت در رتبه بندی جستجوی آن حساب می شوند.
کپی وب سایت شما باید بر آنچه که یک انسان جستجو می کند تمرکز کند. تلاش برای شکست دادن موتور با کلمات کلیدی تکراری شما را به جایی نمی رساند. موتور از این باهوش تر است. به دنبال عبارات و رشته هایی باشید که توسط انسان عادی جستجو می شود. هدف قرار دادن موثر این نوع عبارات کلیدی، بازدیدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت. برای بهترین نتایج در بهینه سازی موتورهای جستجو، مطمئن شوید که فقط از بالاترین کیفیت محتوا استفاده کنید. مهم نیست که چند کلمه کلیدی عالی در یک مقاله دارید اگر مقاله کسل کننده، پیش پا افتاده یا به سادگی بد نوشته شده باشد. ربات‌های موتور جستجو قرار نیست محصول یا خدمات شما را بخرند، مردم می‌خرند. اگر مقاله شما نتواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد، رتبه بندی موتورهای جستجو شما اهمیتی نخواهد داشت.
رونوشت‌هایی را برای هر ویدیو یا صوتی موجود در سایت خود وارد کنید. ارائه رونوشت نه تنها به بینندگانی کمک می‌کند که افزونه‌های مرورگر مناسبی برای فایل صوتی/تصویری شما ندارند. همچنین محتوای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا موتورهای جستجو به عنوان مرتبط رتبه بندی شوند. این می تواند شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرد. سعی کنید قبل از نوشتن یک مقاله فهرستی از تمام کلمات کلیدی آن تهیه کنید، سپس مطمئن شوید که چندین بار از آنها استفاده کرده اید. این باعث می شود که شما به چگالی کلمات کلیدی مناسب برسید و همچنین مطمئن شوید که مقاله شما در موضوع مناسب و منطقی است. مطالب خود را تازه نگه دارید. در حالی که داشتن محتوای زیاد مهم است، باید به روز باشد. یک موتور جستجو تعداد دفعات به روز رسانی سایت شما را پیگیری می کند و این بر رتبه شما در دسته بندی تازگی تأثیر می گذارد. هر شکلی از تغییر، چه یک مقاله خبری یا یک پست وبلاگ، به افزایش رتبه شما کمک می کند.
باید به خاطر داشته باشید که بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که مدتی طول می کشد تا از آن احساس رضایت کنید. هنگامی که سعی می کنید دید خود را افزایش دهید، سایت شما بلافاصله شروع به جذب بازدیدکنندگان بیشتری نمی کند. این فرآیندی است که برای انجام آن زمان می برد. اگر می‌خواهید وقتی کسی موضوع شما را جستجو می‌کند، سایت شما در بالای نتایج جستجو قرار گیرد، باید سایتی ایجاد کنید که واقعا عالی باشد. اگر سایت عالی ندارید، هیچ تاکتیکی شما را به اوج نمی‌رساند.
اگر نیاز دارید که بازدیدکنندگان شما چیزی را بدانند یا مجموعه خاصی از دستورالعمل ها را دنبال کنند، مطمئن شوید که این اطلاعات را ارائه می دهید. برخی از چیزهایی که می دانید ممکن است بدیهی باشند زیرا آنها را می دانید، اما مشتریان شما ممکن است سرنخی نداشته باشند. اگر می خواهید از سردرگمی و صندوق پستی پر از سؤال جلوگیری کنید، همیشه در توضیحات خود دقیق باشید. به یاد داشته باشید که قبل از انتشار مقالات خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. با قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان و متن مقاله در وب سایت خود، می توانید رتبه صفحه نتایج موتور جستجوی وب سایت خود را افزایش دهید. هرچه رتبه صفحه وب سایت شما بالاتر باشد، بازدیدکنندگان هدفمند و ارگانیک بیشتری به وب سایت خود خواهید رسید.
برای دریافت ترافیک بهتر از فید RSS سایت خود، از کلمات کلیدی مانند صفحه شخصی خود استفاده کنید. این به کاربران کمک می کند تا فید شما را از طریق موتور جستجو پیدا کنند، که منجر به بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت شما می شود. بهترین مکان برای درج کلمات کلیدی عنوان و توضیحات فید شما است. برای اطمینان از اینکه عنکبوت های موتورهای جستجو تصاویر شما را یادداشت می کنند، مطمئن شوید که نام فایل های تصویری خود را با نام های توصیفی تر تغییر دهید. «Dog.jpg» انتخاب بهتری نسبت به «f91717b.jpg» است. همچنین باید از تگ های ALT و TITLE هر تصویر با قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات مناسب در این فیلدها استفاده کنید.
برای به حداکثر رساندن پتانسیل سئوی خود، به یاد داشته باشید که نه تنها برای مخاطبان انسانی خود، بلکه برای موتور جستجو نیز بنویسید. این بدان معناست که شامل مواردی مانند عناوین غنی از کلمات کلیدی و فیلدهای توضیحات و سرصفحه‌هایی است که به صورت h1 و h2 قالب‌بندی شده‌اند. همچنین محتوای خود را جالب و تعاملی کنید تا بوکمارک بیشتر محتوای خود را ارتقا دهید. همیشه مطمئن شوید که به عقب برگردید و صفحات محتوای قدیمی سایت خود را مرتباً بهینه کنید. اگر مطالب قدیمی شما مانند آن در رتبه بندی ظاهر نمی شود، باید آن را تجزیه و تحلیل کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید آن را تغییر دهید و آن را به روز کنید تا به رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو کمک کند.
عناوین URL خوب می توانند لینک دادن از سایت های دیگر را تشویق کنند. عناوین URL باید به راحتی قابل یادآوری و توصیفی باشند. سایر صاحبان وب سایت می توانند URL خود را به پیوند تبدیل کنند. این کار آن‌ها را آسان‌تر می‌کند و مهمتر از همه، شما هیچ چیز را در رابطه با نحوه توصیف سایت شما در یک پیوند به شانس نمی‌گذارید. تگ های هدر یکسان را در هر صفحه سایت خود تکرار نکنید. اطمینان حاصل کنید که تمام تگ های صفحه مختص هر چیزی است که در آن صفحه وجود دارد. تکرار تگ ها همچنین ممکن است باعث شود موتور جستجو سایت شما را علامت گذاری کند و آن را اسپم در نظر بگیرد.
یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که محبوب باشد اما خیلی محبوب نباشد، سپس سایت خود را بهینه کنید. در حالی که ترافیک زیادی برای بزرگترین کلمات کلیدی وجود دارد، ورود به صفحات بالا نیز دشوارتر خواهد بود. با این حال، اگر یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که خیلی مبهم است، حتی بهترین نتیجه برای آن جستجو نیز سود زیادی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. با پیروی از نکات و توصیه های این مقاله می توانید ترافیک وب سایت خود را با افزایش ترافیک از طریق نتایج موتورهای جستجو ایجاد کنید. اکثر ترافیک وب در حال حاضر از طریق موتورهای جستجو فیلتر می شوند که سئو سایت را به بخشی حیاتی و مهم از فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما تبدیل می کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *