آیا می خواهید درباره بهینه سازی موتورهای جستجو بیشتر بدانید؟ این نکات را بررسی کنید!

سئو سایت
موتورهای جستجو راه شماره یک هستند که مشتریان بالقوه وب‌سایت‌هایی را پیدا می‌کنند که مطابق با نیازهایشان باشد. اگر صاحب وب سایتی هستید که به ترافیک بیشتری نیاز دارد، موتورهای جستجو ابزار بسیار مهمی برای کسب و کار شما هستند. یکی از راه‌های بهبود اثربخشی، تکنیکی به نام بهینه‌سازی موتور جستجو است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید! چرا کسب و کار کوچک شما باید از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کند؟ بهینه سازی موتورهای جستجو راهی بهینه برای هدایت ترافیک به هر صفحه از وب سایت شما به جای صفحه اصلی است. به عبارت دیگر، شما می توانید از کلمات کلیدی رایج استفاده کنید تا ترافیک را به قسمت های دیگر وب سایت خود هدایت کنید. افرادی که به طور خاص به دنبال کسب و کار شما نیستند، ممکن است نتیجه را جالب ببینند و مجبور شوند بقیه پیوندهای شما را جستجو کنند. به منظور به حداکثر رساندن رتبه موتور جستجوی خود، مطمئن شوید که به سایت های مرتبط و مفید در سایت خود لینک دهید. انتخاب لینک های با کیفیت و مناسب در اینجا کلیدی است. اگر این کار را انجام دهید، نه تنها منبع خوبی برای سایت شما خواهد بود، بلکه شانس پیوند دادن افراد به شما را نیز افزایش می دهد.
کپی وب سایت شما باید بر آنچه که یک انسان جستجو می کند تمرکز کند. تلاش برای شکست دادن موتور با کلمات کلیدی تکراری شما را به جایی نمی رساند. موتور از این باهوش تر است. به دنبال عبارات و رشته هایی باشید که توسط انسان عادی جستجو می شود. هدف قرار دادن موثر این نوع عبارات کلیدی، بازدیدهای بیشتری را به همراه خواهد داشت. اگر موارد ویدیویی یا صوتی در وب‌سایت شما نشان داده می‌شود، باید رونوشت‌هایی از آن‌ها همراه داشته باشید. سپس موتورهای جستجو می توانند از آن ها برای یافتن آسان محتوای شما و قرار دادن شما در نتایج جستجو استفاده کنند. حق چاپ وب سایت شما! بگذارید دیگران بدانند که محتوای سایت شما واقعاً متعلق به شماست. موتورهای جستجو این را برای سطوح رتبه بندی خود در نظر می گیرند، و همچنین باعث ایجاد ارتباط برای مشتریان شما می شود. این به شما امکان می دهد ثابت کنید که قابل اعتماد هستید و محتوای شما منحصر به فرد و تازه است. پیوند به صفحاتی که کالاها و خدمات رقیب را ارائه می دهند. مصرف کنندگان دوست دارند قبل از خرید کالاها و خدمات رقیب را مقایسه و مقایسه کنند. از وب سایت های رقیب بپرسید که آیا مایل به تجارت لینک با وب سایت شما هستند یا خیر. هر دو کسب و کار ترافیک به دست خواهند آورد و ممکن است بتوانید از بهینه سازی موتور جستجوی رقیب خود استفاده کنید اگر بهتر از شما باشد.
یک قانون کلی خوب که باید در هنگام سئو سایت رعایت کنید این است که در صورت امکان از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود در URL های خود استفاده کنید. بیشتر موتورهای جستجو برای استفاده از کلمات کلیدی در URL ارزش زیادی قائل هستند، بنابراین به جای استفاده از اعداد دلخواه، آنها را با کلمات کلیدی جایگزین کنید.
بسیاری از افراد سعی می کنند یک وبلاگ راه اندازی کنند تا تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را از طریق بک لینک افزایش دهند. این عالی است اگر وبلاگ دارای محتوای خوبی باشد که در یک موضوع باشد. اگر در مورد چند موضوع اطلاعات زیادی دارید، بهتر است چند وبلاگ راه اندازی کنید و سپس به سایت خود لینک دهید. جایگاه خود را با موتورهای جستجو نظارت کنید. تشخیص اینکه آیا تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شما کار می‌کنند، غیرممکن است مگر اینکه وضعیت جستجوی خود را زیر نظر داشته باشید. ابزارهایی در دسترس هستند که به شما اطلاع می دهند رتبه صفحه شما در موتورهای جستجوی اصلی چگونه است. نظارت بر وضعیت خود نشان می دهد که آیا نیاز دارید صفحه خود را اصلاح کنید یا آن را همانطور که هست نگه دارید.
سایت خود را اغلب برای لینک های شکسته بررسی کنید. شما نمی خواهید پیوندهایی داشته باشید که فکر می کنید کار می کنند و مشتریان شما قادر به استفاده از آنها نیستند. می توانید از Xenu استفاده کنید، که ابزاری است که به شما می گوید آیا لینک ها خراب هستند. هر پیوندی را که دارید اغلب آزمایش کنید. اگر سایت شما آرشیو محتوای قدیمی‌تری دارد، می‌توانید رتبه‌بندی موتور جستجوی خود را با پیوند دادن مکرر به آن هنگام ارسال محتوای جدید افزایش دهید. هر چه تعداد لینک های بیشتری وجود داشته باشد که به یک محتوای خاص اشاره می کند، امتیاز بالاتری به آن داده می شود. همچنین، داشتن محتوای جدید مرتبط با محتوای قدیمی، ارتباط درک شده با محتوای قدیمی را افزایش می دهد. گوگل صفحاتی را دوست دارد که به سرعت بارگذاری می شوند، بنابراین مطمئن شوید که هر بیت کد خود را بهینه کنید. فراموش نکنید که از ویژگی های ابعاد تصویر استفاده کنید تا گرافیک شما نیز به سرعت بارگذاری شود. رتبه صفحه شما تحت تأثیر سرعت بالا آمدن صفحات شما قرار می گیرد، بنابراین هر ذره آن حساب می شود! اقلام رایگان بدهید تا بازدیدکنندگان به سایت شما بیایند. می توانید سعی کنید قوانین رقبای خود را بخوانید تا ایده ای در مورد آنچه که باید انجام دهید را به دست آورید، فقط محتوای آنها را سرقت نکنید!
تمرکز واضح بر روی کلمات حسی می تواند ارتباط سایت شما را افزایش دهد و کیفیت کلی محتوای آن را افزایش دهد. کاربران اغلب بدون اینکه قصد داشته باشند این کلمات توصیفی را در جستجوی کلمات کلیدی خود قرار می دهند. 9 از 10 بار، شخصی که جستجو را انجام می دهد، نتیجه ای را انتخاب می کند که واضح تر خوانده شود. اگر کسب و کار شما بیش از یک مکان دارد، می توانید به هر آدرس فیزیکی جداگانه صفحه خود را در سایت خود بدهید. اگر این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که به سادگی تمام محتوا را کپی نکنید و فقط نام مکان را تغییر دهید. این باعث می شود سایت شما پیچیده تر شود، که می تواند بر رتبه بندی تعیین شده توسط الگوریتم های موتور جستجو تأثیر بگذارد. یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که مراقب کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا باشید. سرویس‌هایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند رقبا را دنبال کنید تا بتوانید کلیدواژه‌هایی را که داغ‌ترین هستند جمع‌آوری کنید و از آنها برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید. با قدرت بهینه‌سازی موتورهای جستجو، می‌بینید که وب‌سایت خود در بالای هر فهرست جستجو ظاهر می‌شود و هر روز هزاران مشتری جدید را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. با استفاده از توصیه هایی که در اینجا خوانده اید، می توانید وب سایت خود را متحول کنید و شاهد افزایش سرسام آور سود خود با تعداد بازدیدکنندگان خود باشید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *