امروز: پنج شنبه, ۳۰ شهریور , ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۳:۴۷آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۰ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
فالور اینستاگرام
تبلیغات
مؤسسه خیریه محک
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 31542
  • راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام  ۲۰۱۷ و تاثیر آن در افزایش فالور اینستاگرام هنگامي که از هشتگ در اينستاگرام استفاده مي شود، دو رويکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود مي آيد. برخي از افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخي از افراد هم برعکس گروه اول بيش از اندازه هشتگ ها را…

    http://newoldstore.com/demo/vyazanie-spitsami-kromochnaya-petlya.html вязание спицами кромочная петля راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام  ۲۰۱۷ و تاثیر آن در افزایش فالور اینستاگرام

    هنگامي که از هشتگ در اينستاگرام استفاده مي شود، دو رويکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود مي آيد. برخي از افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخي از افراد هم برعکس گروه اول بيش از اندازه هشتگ ها را دوست دارند.

    اما آيا مي دانستيد که در اينستاگرام، پست هايي که داراي حداقل يک هشتگ باشند به طور متوسطبه ميزان ۱۲٫۶۶ درصد، تعامل بيشتري نسبت به پست هاي بدون هشتگ با کاربران برقرار مي کنند؟

    راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام در سال ۲۰۱۷ به شما کمک مي کند تا در راستاي شناخت بیشتر در استفاده از هشتگ در اينستاگرام به تعداد بیشتری  لایک و فالور اینستاگرام  دست پیدا کرده و هر اطلاعاتي را که در مورد هشتگ گذاری نياز داريدد به دست آورید و چگونگي استفاده از هشتگ در اينستاگرام  را به طور راهبردي و استراتژيک،  ياد بگيريد و همچنين مراحلي را که نياز داريد تا يک استراتژي مؤثر هشتگ گذاري را به اجرا درآوريد را بياموزيد،
    استراتژي اي که تضمين کننده موفقيت شما در کمپين هاي بازاريابي و افزایش فالور اينستاگرام باشد !

    как остановить счетчик воды elster آماده هستيد؟ پس بزن بريم:
    http://directviewehm.primalfans.com/discussion/vasya-diagnost-1212-vag-com-1212-rus.html вася диагност 12.12 vag com 12.12 rus ۱٫ چرا شما بايد از هشتگ در اينستاگرام استفاده کنيد؟

    هشتگ در اينستاگرام يکي از بهترين راه ها براي رشد حساب و افزایش فالور اينستاگرام شما هستند. استفاده از هشتگ
    صحيح (يا ترکيبي از چند هشتگ)  مي تواند به شما کمک کند تا برند خود را در معرض مخاطبان بزرگ و  هدفمند قرار دهيد. درر واقع، شانس شما براي جذب فالوورهاي جديد، گرفتن لايک بيشتر، و افزايش ميزان  تعامل بيشتر با استفاده از هشتگ ها افزايش مي يابد!

    http://lynneparrish.com/agz/test-hvost-fei-kto-tebya-potseluet.html тест хвост феи кто тебя поцелует ۱-۱- چگونه هشتگ در اينستاگرام  عمل مي کنند؟
    هر پستي که شما در اينستاگرام ايجاد مي کند مي تواند با يک پيام کوتاه و يا يک کپشن و چند هشتگ همراه  باشد. هشتگها کمک به سازماندهي و دسته بندي محتواي عکس ها و ويدئو ميکند، و اين کار هم به نوبه خود به  فرآيند کشف و بهينه سازي محتوا کمک مي کند.

    بعنوان مثال، يک وبلاگ نويس مواد غذايي ممکن است عکسي از يک کاسه چرب زرق و برق دار را پست کرده، و سپس ازز هشتگ هاي   vegansofig# و cleaneating ، #superfoods#   -در هنگامي که آن عکس در اينستاگرام  آپلود مي شود- استفاده نمايد.

    با استفاده از اين سه هشتگ، تصوير کاتالوگ مي شود در نتيجه به ديگر کاربران اينستاگرام که از غذاهاي سالم لذت مي برند راحت تر مي توانند آن را پيدا نمايند.

    http://vip-kerama.ru/images/luchshiy-rezultat-meksiki-v-kubke-konfederatsiy.html лучший результат мексики в кубке конфедераций ۱-۲- انواع مختلف هشتگ هاي اينستاگرام
    درک انواع مختلف هشتگ و مخاطبان اختصاصي مربوط به هر يک از آنها مي تواند به شما کمک کند تا يک استراتژي تاثيرگذار ترر در هشتگ گذاري اينستاگرام را توسعه دهيد:

    a- هشتگ هاي برند شده

    b- هشتگ هاي جامعه مخاطبان 

    براي کسب اطلاعات عميق بيشتر در مورد اصول اوليه و مباني هشتگ گذاري در اينستاگرام،

    راهنماي رايگان استراتژي هشتگ گذاري در اينستاگرام ما را مطالعه نماييد!

    ۱-۳-چگونه هشتگ هاي اينستاگرام خود را سازماندهي کنيد؟

    آيا شما سيستمي براي سازماندهي هشتگ هاي خود داريد؟ اگر چنين سيستمي نداريد و يا حتي اگر اين سيستم را داريد ولي سيستم فعلي شما، تاثیر چندانی در افزایش فالور اینستاگرام و کسب نتيجه دلخواه تان ندارد، به احتمال بسيارر قوي، مقدار زيادي از وقت و انرژي خود را هدر مي دهيد.

    بنابراين اگر شما در حال تلاش براي سرمايه گذاري بر روي اينستاگرام تان هستيد تا با هر پست تعداد زيادي لايک و فالور اینستاگرام  بدست بياوريد، شما بايد  يک سيستم در محل داشته باشيد!

    يکي از ساده ترين روشها براي سازماندهي هشتگ در اینستاگرام شما ، ارسال کردن آنها بر روي “گوگل شيت” است.

    دلیل این که Google Sheets را توصیه می کنیم این است که در اینستاگرام نیاز است تا شما از طریق یک دستگاه تلفن همراه پستت ارسال کنید و “گوگل شیت” بی نهایت موبایل پسند تر از اکسل است.

    با ایجاد یک شیت جدید شروع کنید و عناوین اصلی: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاریخ، و کامنت ها را اضافهکنید.

    با ايجاد يک شيت جديد شروع کنيد و عناوين اصلي: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاريخ، و کامنت ها را اضافهکنيد.

    حالا هشتگ هاي خود و اطلاعات مربوط به آن را وارد نماييد.اگر استفاده کردن از یک شیت، مشکلات و دردسرهایشش بیشتر از فواید و منافع و ارزش هایش به نظر می رسد، میتوانید از قابلیت Saved Captions  سایت https://later.com استفاده کنید.

    با قابلیت Saved Captions ، شما می توانید تمپلیت (قالب)  هایی را به منظور صرفه جویی در هشتگ های پرکاربردتان ایجاد کنید. هنگامی که زمان برنامه ریزی زمان بندی شده فرا رسید، به سادگی یکی از Saved Captions خود را انتخاب کرده و به پست تان اضافه کنید. استفاده از این قابلیت برای کاربران سایت https://later.com رایگان است.

    ۲٫ چگونه بهترين هشتگ ها در اينستاگرام را براي اکانت خود برگزينيد؟

    برای کسب موفقیت از طریق هشتگ در اینستاگرام ، مهم است که در استفاده از هشتگ هایتان،  بر اساس یک استراتژی مدون و مشخص عمل کنید.   “رایج ترین” هشتگهای اینستاگرم فقط چند کلمه خیلی ساده هستند ،در حالی که هشتگ زدن  با اینگونه کلمات همچون:  # love ، #happy و # dog    تنها ممکن است باعث شود که شما چند تا لایک بیشتر بگیرید، و هیچ کمکی به رشد شما در دراز مدت نخواهد کرد. به جای استفاده از هشتگ های رایج اینستاگرام، بهتر است که از هشتگ های برتر اینستاگرامی -که یک جامعه هدف جذاب پشت سر آنها قرار دارد و ضمنا مختص به مخاطبان تان ویژه شما است- استفاده کنید.

    در اينجا نحوه پيدا کردن بهترين هشتگ ها براي اکانت شما آمده است:

    ۱-مخاطب خودتان را پژوهش کنيد
    ۲- رقباي خودتان را پژوهش کنيد
    ۳- رهبران صنعت را تحقيقات کنيد
    ۴۴-هشتگ هاي مرتبط را پيدا کنيد

    ۳٫ چگونه يک هشتگ در اينستاگرام را ترند کنيم؟

    اگر شما تا به حال براي يک هشتگ در اينستاگرام جستجو کرده باشيد، احتمالا متوجه يک شبکه از نه “پست برتر” که در بالاي صفحه نتايج جستجو ظاهر مي شود شده ايد.

    بر اساس نظر اعلام شده توسط شرکت اينستاگرام، پستهاي برتر در هشتگ هاي ترند شده به نمايش در مي آيد تا برخي از محبوب ترين پست هايي که با آن هشتگ، تگ گذاري شده است را نشان دهد.

    فرمولي براي قرار گرفتن در بين پست هاي برتر:

    ۳-۱ – هشتگ هاي صحيح انتخاب کنيد.

    در گام اول برای ترند شدن، هشتگ های صحیح انتخاب نمایید. اگر تعداد فالوورهای اکانت شما از ۱۰ هزار فالوور کمتر باشد، احتمال بسیاری زیاد وجود دارد که شما در هشتگهای بسیار هدف گیری شده ای مانند # fashiongoals نسبت به هشتگ های بزرگی مانند # instafashion کمتر ترند می شوید.

    همانطور که قبلا هم مطرح کردیم، ارتباط هشتگ شما از میزان رواج و محبوبیت آن بسیار با اهمیت تر است. پس به جای اینکهه فقط یک هشتگ تصادفی مثل )# sunset ، #girl ، #cali ( به عکس های خود اضافه کنید، بفهمید که چه هشتگ هایی در پیج شما جادو می کند! به این ترتیب، شما می توانید با معماران و طراحان در صنعت خودتان متصل شده و روابط شخصی را توسعه دهید.

    ۳-۲ – يک تن تعامل توليد کنيد.

    بعد از این که شما هشتگ صحیح را برگزیده باشید؛ در این هنگام نیاز دارید تا به همان اندازه بر روی گرفتن تعامل در پست های تان با بیشترین سرعت ممکن تمرکز نمایید. و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، برنامه ریزی زمان بندی شده برای انتشار پست های اینستاگرم تان در زمانهایی است که مخاطبان تان در آن مواقع، در اینستاگرام فعالتر هستند.

    اگر شما پست خود را در زمانی که مخاطبان تان، در اینستاگرام فعالتر هستند ارسال کنید، شما به احتمال زیاد هدایتگر تعامل در آن پست هستید. این تعامل به این معناست که اینستاگرام به پست شما جایگاه بالاتری در فیدهای کاربران اختصاص خواهد داد، که این هم به نوبه خود، تعامل هر چه بیشتری در پست شما منتج می شود. این یک پروسه و فرآیند تسلسلی است: تعامل بالاتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود، دیده شدن بیشتر هم منجر به تعامل بالاتر می شود، مجددا تعامل بیشتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود و به همین ترتیب … و همه اینها بستگی به آن زمانی دارد که شما در اینستاگرم پست ارسال می کنید.

    ۳-۳ – بين ۳ تا ۵ هشتگ بزرگ براي پست خود استفاده کنيد.

    اگر شما مي خواهيد مثل يک گلوله به سيبل ترند شدن اصابت نماييد، بايد پست هاي خود را مشمول کنيد به تعداد ۳ تا ۵ هشتگ “بزرگ” که تاکنون کمتر مورد هدف گذاري قرار گرفته است اما در عين حال قابليت زيادي براي جلب و #photooftheday ،instagood# توجه يعني کامنت خور و لايک خور دارد. برخي از اين نمونه هشتگها عبارتند از استفاده از اين هشتگ هاي “بزرگ” يک شرط ديگر هم دارد و آن اين که بايد به موضوع فعاليت برند .vscocam# شما نيز مربوط باشد، بلکه حتي آنها بايد هزاران پست و يک مقدار بالايي از تعامل را داشته باشند (يعني تعداد زيادي از مردم آنها را سرچ مي کنند)

    ۴ . چگونه هشتگ شخصي برند شده خودتان را ايجاد کنيد؟

    هشتگ هاي برند شده يک راه بسيار خوبي براي شروع يک مکالمه با فالوورهايتان و افزايش ميزان دسترسي پذيري به محتوايتان است.

    هشتگ هاي برند شده يک راه براي اين است که طرفدران شما نحوه تعامل با برند شما را توسط فالوورر هايشان براي آنها به اشتراک بگذارند، و همچنين هشتگ هاي برند شده يک راه براي خود شماست تا به محتواي الهام بخشي نماييد. اين کار مي تواند به معناي ايجاد رشد عمده اي در فالوورهاي شما (UGC) ايجاد شده توسط کاربر باشد وو به تعامل به طور کلي در اينستاگرم کمک نمايد.

    هشتگ هاي برند شده مي تواند براي ترويج کمپين ها مورد استفاده قرار گيرد تا محصولات و خدمات شما را به نمايش گذارند بلکه در حقيقت، يک تن راه عالي وجود دارد که با کمک آنها کسب و کارهاي تجاري مي تواند از هشتگ برند شده به عنوان اهرمي براي لبريز کردن تلاش هاي بازاريابي اينستاگرام خود استفاده نمايند. که در اينجا چند مثال از آنها را مطرح کرده ايم:

    ۴-۱- محتوای تولید شده توسط کاربر ( UGC )  جمع آوری کنید.

    مسابقاتي که اساس آنها بر پايه محتواي توليد شده توسط کاربر شکل گرفته است، موجب ميل مفرطي در مخاطبان خواهد گرديد و به دليل هاي ذيل خوب هستند: آنها سرگرم کننده ، محبوب و پر طرفدار هستند، و همچنين براي هر دو منظور:

    الف) تعامل هدايت

     ب) رسيدن به مخاطبان جديد

    بسيار مناسب مي باشند. يک مسابقه برگزار کنيد به گونه اي که در آن فالورهاي خودتان، عکس در اينستاگرام آپلود کرده و پست هاي خودشان را با هشتگ برند شده شما تگ نمايند.

    ۴-۲- الهام بخش جامعه مخاطبان خود باشيد.

    اينستاگرام يک جامعه است که پايه هاي آن بر روي قدرت داستان سرايي بصري بنا نهاده شده است.

    اينستاگرام جاييست که در آن جهان لحظات خود را از طريق تصاوير شکار کرده و به اشتراک مي گذارد. هشتگ برند شده اينستاگرام مي تواند با ايجاد يک قسمت براي مردم در جهت به اشتراک گذاشتن و جمع آوري مطالب زيبا و معني دار به جامعه مخاطبان تان الهام ببخشد.

    ۴-۳- فالورهاي خود را پشت صحنه بگيريد.

    گرفتن فالورهاي تان در پشت صحنه، روش بسيار خوبي براي ايجاد يک ارتباط عميق تر با برند شما است، و همچنين يکي از بهترين راه ها براي انجام اين کار با يک هشتگ برند شده اينستاگرام مي باشد.

    فالوورهاي خود را در حلقه پيرامون اخبار شرکت و راه اندازي محصول نگاه داريد، و يا به سادگي از ديد مخاطبان خود به کالا نگاه کنيد در اين نکته که برند شما آن کاري را که انجام مي دهد چگونه انجام مي دهد.

    ۴-۴- براي رويداد خود يک هشتگ سفارشي ايجاد کنيد.

    اگر شما در حال ميزباني يک رويداد خاص هستيد، يک هشتگ خاص را از قبل انتخاب کرده و سپس اقدام به تشويقفالوورهاي خودتان براي به اشتراک گذاري محتواهايي پيرامون آن، در اينستاگرام نماييد.

    اين مشارکت به هدايت وتعامل کمک خواهد کرد، و همچنين تمام پست هايي که با آن هشتگ تگ شده است را در يک صفحه هشتگي خاص سازماندهي مي نمايد.

    ۵-محصولات جديد را ترويج (پروموت) نماييد.

    همانطور که پروژه هاي هشتگي خلاقانه با محبوبيت خاصي رشد مي کنند، داشتن يک هشتگ برند شده فعال که مشتريان شما در واقع مي خواهند از آن استفاده کنند يک گلدان طلا در انتهاي رنگين کمان اينستاگرام است.

    با شامل کردن هشتگ مناسب در پست هاي خود، شما مي توانيد به طور مؤثر با افراد جديد علاقه مند به محصولات خودتان برسيد. مهم اين است که از هشتگ برند شده اي استفاده کنيد که نه تنها عکس ها و کسب و کار شما توصيفمي کند، بلکه کاربران را به خريد ترغيب مي نمايد.

    استفاده از هشتگ در اينستاگرام به صورت استراتژيک، روشي عالي براي ارتباط با مشتريان، پيدا کردن محتواهايدرباره شما که توسط فالوورهايتان توليد شده، و ايجاد روابط بلند مدت با شرکاي با نفوذ است و همه این ها از طریق گرفتن لایکک و افزایش فالور اينستاگرام قابل دست یابی است.

    منبع مقاله:

    دکتر فالو 

    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام و تاثیر آن در افزایش فالور اینستاگرام"
    دانلود کتاب صوتی
    دانلود مهندسی



    ارسال