زمانی برای تحقیق درباره بسکتبال ندارید؟خواندن این مقاله برای شما کافیست

اگر به دنبال نکات عالی در مورد نحوه بهتر بازی کردن بسکتبال به اینجا آمده اید، در جای مناسبی هستید. فرقی نمی کند که تازه وارد بازی شده باشید یا با تجربه هستی ، هر کسی می تواند حتی با دانستن چند نکته ساده از آن بهره مند شود. بخوانید و یاد بگیرید، چیزی برای از دست دادن ندارید ولی چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارید.

بسکتبال

هرگز توپ را پاس ندهید و ثابت بایستید. این اشتباهی است که اغلب توسط کسانی که تازه وارد بازی بسکتبال شده اند مرتکب می شوند. هنگامی که توپ را پاس کردید، باید تلاش کنید تا به بهترین موقعیت ممکن برسید تا دوباره به او پاس داده شود یا از یک ضربه ریباند بگیرید.

اگر در موقعیت خوبی برای دریافت پاس هستید، دست خود را در هوا قرار دهید تا دریبل‌زن فعلی شما را ببیند. زمین بسکتبال وقتی واقعاً در آن هستید به طرز شگفت آوری کوچک است. و وقتی در یک بازی بیشتر از ده نفر بازی می کنید، در آن فضای کوچک هرج و مرج زیادی در جریان است.

بسکتبال

هنگام پرتاب یک پاس بالای سر، بهتر است توپ را از پشت سر خود دور نگه دارید. اگر این کار را انجام دهید، سرقت توپ راحت تر است. علاوه بر این، پرتاب پاس بالای سر اگر آن را پشت سر خود بیاورید، بیشتر طول می کشد. آن را از روی پیشانی خود بیاندازید. حتی بسکتبالیست های حرفه ای نیز زمان زیادی را صرف تماشای بسکتبال دیگران می کنند. شخصاً به بازی‌های حرفه‌ای بروید و/یا آن‌ها را به صورت آنلاین یا تلویزیون تماشا کنید. این یک راه عالی برای یادگیری تکنیک های جدید برای امتحان کردن در زمین است.

به جای تلاش برای تسلط بر چند بازی هوشمندانه، روی تبدیل شدن به یک بسکتبالیست باهوش تر کار کنید. حریفان شما در نهایت بازی های شما را کشف خواهند کرد، اما اگر نتوانند توانایی کلی بازی شما را پیش بینی کنند، مشکل خواهند داشت. یاد بگیرید که شگفت‌انگیز باشید، سریع فکر کنید و در توانایی خود برای گرفتن توپ و کار کردن در زمین، چابک‌تر باشید.

سیگنال‌های دستی می‌توانند به شما کمک کنند تا توپ را برگردانید. یکی از ناامیدکننده‌ترین جنبه‌های بسکتبال، پاس دادن به هم تیمی‌ها همزمان با رفتن به سبد است. بازیکنان باید اغلب زمانی که برای پاس در دسترس هستند از علامت دست استفاده کنند. اگر سیگنالی وجود نداشته باشد، بازیکن نباید به آنها پاس بدهد.

جایی که شورت گشاد و پیراهن ورزشی که به شما امکان حرکت می دهد. بسکتبال یک ورزش بسیار فیزیکی است. دویدن زیاد، تماس فیزیکی زیاد و پریدن زیاد است. شما می خواهید لباسی بپوشید که به شما امکان حرکت هر چه بهتر را بدهد. اگر این کار را نکنید، زمان حضور در زمین به مشکل میخورید.

تیراندازهای خوب به شوت محیطی تکیه می کنند، بنابراین باز بودن را برای گرفتن این ضربات کلیدی تمرین کنید. یک بازی خوب برای دویدن این است که یک بازیکن پست توپ را پایین بیاورد و پس از فروپاشی دفاع آن را به بیرون پاس دهد. در حین تمرین تمرینی را اجرا کنید که تنها عکس هایی که می گیرید پاس هایی است که از داخل رنگ می گیرند.

در فصل خارج از فصل، مهم است که در فرم بمانید تا بتوانید هنگام شروع دوباره بازی ها در بهترین حالت خود باشید. چند هدف را تدوین کنید، اما مطمئن شوید که آنها اهدافی هستند که واقعاً می توانید به آنها برسید. به عنوان مثال، آهسته دویدن ممکن است بخشی از روتین شما باشد. آهسته شروع کنید و سپس با افزایش استقامت زمان خود را افزایش دهید. به احتمال زیاد از این طریق به برنامه خود پایبند خواهید بود. اگر بازی بسکتبال به سرعت برای تیم شما از کنترل خارج می شود، راهی برای کاهش سرعت پیدا کنید. حریف شما می خواهد هرج و مرج را برای تیم شما حفظ کند زیرا باعث می شود همه شما اشتباه کنید. شما باید برعکس عمل کنید. لحظه ای که توپ را در اختیار دارید، به آرامی در زمین را دریبل کنید. یا اگر یکی در دسترس دارید، وقت بگذارید. هنگامی که در یک بازی بسکتبال مجبور به شلیک پرتاب های آزاد هستید، مطمئن شوید که قبل از شلیک سر خود را خالی کرده اید. بسته به وضعیت ذهنی شما، شوت های پرتاب آزاد می تواند سخت ترین یا آسان ترین شوت شما باشد. سعی کنید ذهن خود را پاک کنید و روی ضربه تمرکز کنید. بسیاری از بازیکنان تصور کردن توپ به حلقه را مفید می دانند. این عکس‌ها مهارت و ظرافت دارند، بنابراین احساساتی مانند خشم می‌توانند بر تمرکز و هوشیاری شما تأثیر منفی بگذارند.

یک راه عالی برای تمرین استراحت سریع، رساندن توپ به زمین در کمتر از پنج دریبل است. ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما هرچه بیشتر این قانون را تمرین کنید، آسان تر می شود. در طول زمان بازی متوجه خواهید شد که در طول استراحت سریع از این به نفع خود استفاده می کنید. روی تقویت ساعد و دستان خود کار کنید تا هندلینگ توپ را بهتر کنید. یکی از تمرینات مهم، فر کردن مچ دست است که به شما در دریبل زدن کمک می کند. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که ثابت ماندن و گلزن بودن دشوار است. چیزهایی به ندرت اتفاق می افتد مگر اینکه واقعاً بسکتبال را جابه جا کنید. تمرین‌هایی را تمرین کنید که می‌خواهید در عرض 5 دریبل از زمین کامل عبور کنید. این ممکن است در ابتدا خیلی سخت به نظر برسد، اما زمانی که بتوانید آن را انجام دهید، سرعت و طول گام زیادی خواهید داشت. این به شما کمک می کند تا در آن استراحت های سریع، layup های عالی را انجام دهید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *